Adatok és Fogalmak

Honlap üzemeltetője, a továbbiakban mint Étterem:

Sramli Csárda

2315 Szigethalom Sugár u. 72.

Adószám

Fogalmak
Étterem: A szolgáltatást nyújtó vállalkozás vagy egyéni vállalkozás, aki az ételt is szállítja.
Üzemeltető: A szoftvert fejlesztő vállalkozás.
Honlap: Az Üzemeltető által üzemeltetett weboldalak, applikációk és rendszerek összessége.
Felhasználó: A Honlapra látogatott látogató, vásárló és vagy természetes személy.
Kártyás fizetés: A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.

Elektronikus Szerződés Megkötése
A Honlapon keresztül történő Rendelés során háromoldalú elektronikus szerződés jön létre a Felhasználó, az Üzemeltető és a kiszállítást lebonyolító Étterem között. A Szerződés tárgya a Felhasználó által leadott Rendelés feldolgozása és kézbesítése, továbbá a Felhasználó hosszútávú kiszolgálása.
A szerződés a Felhasználó által önként, a rendelési folyamat befejezésével jön létre. Az Üzemeltető és az Étterem közötti szerződés a háromoldalú szerződés előzménye, mely korábban megállapodási szerződésben megköttetett.
Az Üzemeltető által működtetett Honlap az Üzemeltető Tulajdona, az Étterem egyik aloldala.

Felhasználó joga és kötelezettsége
A Felhasználó köteles a Honlap használata során minden adatot a valóságnak megfelelően megadni. Minden hibásan átadott adatért a Felhasználó a felelős, így se az Éttermet se az Üzemeltetőt nem terheli semmilyen kötelezettség vagy bírság, ha a téves adatok miatt sikertelen a kapcsolatfelvétel és/vagy a Rendelés kézbesítése.
A Felhasználó adatainak kezelése az Üzemeltető Adatvédelmi elvei alapján történik.
A Felhasználó Rendelésének véglegesítésével az Üzemeltetőn keresztül megbízza az Éttermet, hogy készítse el és szállítsa ki a Rendelést, a megrendelésre vonatkozó részletek alapján, melyet a Felhasználó hagyott jóvá.
A Felhasználó az általa megrendelt tételeket köteles az Étteremtől átvenni, amennyiben a megrendelés az általa megrendelt módon került kézbesítésre. A Rendelés véglegesítését követő 5 percen belül mondható le telefonos értesítésen keresztül, az elérhetőség a Honlapon található. Amennyiben az Étterem nem a Felhasználó által megrendelt módon kézbesíti a megrendelést, a Felhasználó nem köteles azt átvenni, panasszal élhet.
A Felhasználó a megrendelt tételeket az Étteremnek a rendelése során megjelölt fizetőeszközzel köteles kifizetni, illetve online rendelés esetén a Rendelés kézbesítése az Étterem részére csak akkor történik meg, ha a Felhasználó a Rendelés értékét kifizeti az Üzemeltető felé.

Étterem joga és kötelezettsége
A Étterem árgaranciát vállal arra, hogy a Honlapon közzétett árai megegyeznek az általa üzemeltetett vállalkozás áraival. Köteles tehát a Felhasználó a bárhol máshol közölt legalacsonyabb áron, a tőle telhető legmagasabb színvonalon kiszolgálni.
A Rendeléseket az Üzemeltetőtől kapott rendelési adatoknak megfelelően, a Honlapon szereplő szállítási feltételeket betartva teljesíti. Az Étteremre visszavezethető hiányosságok esetén az Étterem beismeri hibáját, kárpótolja a Felhasználót és megvédi az Üzemeltető jó hírét. A megrendelés kézbesítése során nem ösztönözheti a Felhasználót arra, hogy a jövőbeni megrendeléseit az Üzemeltető szolgáltatásainak kihagyásával adja le.
Amennyiben az Étterem pillanatnyi kapacitása nem elegendő a Felhasználó kiszolgálására és előre láthatóan nem tudja teljesíteni a Rendelést, azt köteles a Felhasználóval a teljesíthetetlen rendelés elfogadása előtt közölni. Az Üzemeltető és az Étterem közötti együttműködés egyéb, Felhasználóra közvetlenül nem vonatkozó részleteiről külön megállapodás rendelkezik.
A szerződés tárgyát képező Rendelés részleteit az Üzemeltető eltárolja, hogy vitás kérdésekben elősegítse a megállapodást.

Üzemeltető joga és kötelezettsége
Az Üzemeltető a Felhasználó által a Honlap használatakor megosztott adatokat az Étterem Adatvédelmi elveiben rögzített módon kezeli. Rosszhiszemű rendelések esetén fenntartja a jogot, hogy IP cím alapján történő visszakereséssel felkutassa a Felhasználót és személyes adatokkal való visszaélés miatt feljelentést tegyen.
A Honlapon keresztül leadott megrendelésekkel kapcsolatos panaszokat az Üzemeltető és az Étterem köteles kezelni. Az Üzemeltetőtől független panaszok esetén is segítséget nyújt az Üzemeltető annak érdekében, hogy a Felhasználó és az Étterem között fennálló vitás kérdés rendeződjön.

Reklamáció
Az esetleges reklamációkat az Étterem telefonszámán, vagy email címén lehet közvetíteni, vagy az info@soroksarisramli.hu e-mail címen. Bár a problémák megoldásának ideje azok forrásától függ, az ügyfélszolgálat mégis törekszik rá, hogy minél hamarabb el tudja hárítani a kellemetlenséget.

Egyéb hivatokzások
A Honlap üzemeltetője az Üzemeltető, a Honlap az Étterem aloldala ezért a Honlap használatakor a Felhasználóra az Étterem adatvédelmi elvei vonatkoznak. A Honlapon beérkező rendeléseket a Honlapon feltüntetett Étterem teljesíti, a Felhasználó a Honlapon keresztül az Étterem számára ad megbízást ételházhozszállítási szolgáltatásra.
Felhasználók személyes adatainak kezelésének célja, hogy megrendeléseiket gyorsan, pontosan teljesítsük, adatait ne legyen szükséges minden rendelés során megadnia, valamint elegendő és pontos információkkal segítsük a kiszállítást bonyolító partnereinket.